Syv svar om sociale medier

Christian Vinding Thomsen, partner hos Bech-Bruun og specialist i lægemiddelindustriens retsforhold, svarer på syv spørgsmål om, hvad virksomheder må og ikke må på de sociale medier.
Foto: PR
Foto: PR
MAZ PLECHINGER

De sociale medier giver en unik mulighed for at kommunikere effektivt, direkte og billigt til både kunder og slutforbrugere. Imidlertid er det langt fra entydigt, hvordan virksomheder må agere på Facebook, Twitter og de øvrige medier, uden at overskride markedsføringsreglerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også