Fortsat vækst i Sanofis diabetesforretning

Den franske Novo-rival øger omsætningen inden for diabetesområdet med tocifrede rater, mens resten af forretningen ser knap så god ud. Det er fortsat verdens bedst sælgende diabetesmiddel, der trækker læsset.

Væksten i diabetes sikrer også væksten i hele forretningen for den franske medicinalkæmpe Sanofi. For mens den samlede omsætning målt i konstante valutakurser steg med milde 3,5 pct. til 7,84 mia. euro i første kvartal af 2014, så steg diabetesdivisionens salg med 13,2 pct. til 1,66 mia. euro.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også