Lundbeck-CEO vil matche toprivals bedrifter

Med Lundbecks nye produktportefølje er koncernen også trådt ind i en helt ny og markant ændret konkurrence-situation siden den gyldne tidsalder med milliardmidlet Lexapro, fortæller topchef Ulf Wiinberg.
Foto: Marcus Trappaud Bjørn
Foto: Marcus Trappaud Bjørn

Det er blot to uger siden, at Lundbeck skød lanceringen af sit helt store salgshåb, depressionsmidlet Brintellix, i gang i USA. Men selvom Lundbeck tidligere har gjort sig erfaringer med at sende en blockbuster-depressionstablet på markedet, er det i denne omgang en helt anden situation.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også