GSK’s salg dykker i Danmark

2012 var et vanskeligt år på det danske marked for den britiske medicinalkæmpe GlaxoSmithKline. Ledelsen holder igen med forhåbningerne om et bedre salg i 2013.
Foto: GlaxoSmithKline / PR
Foto: GlaxoSmithKline / PR

Selskabet, der har som mission at sælge GlaxoSmithKlines medicin på det danske marked, halter. Salget fra GlaxoSmithKline Pharma A/S er den sidste årrække dykket meget, og 2012 er ingen undtagelse. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også