MedWatch

Hård kamp om nye diabetikere

Kampen om de svulmende diabetesbefolkninger i vækstlandene er hård. De allerrigeste vil gerne betale dyrt for den nyeste behandling.

I en verden, hvor økonomierne slæber sig af sted i de rigeste lande og indimellem ruller baglæns, er der for medicinindustrien et eldorado i vækstlandene i de mindre udviklede økonomier.

Det har Novo Nordisk fået at mærke i form af en intens konkurrence i International Operations, IO, som Novo Nordisk kalder det geografi-ske områder, der dækker alt andet end Nordamerika, EU, Japan og Kina.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier