MedWatch

Novo Nordisk afviser angreb i fagtidsskrift

Studier, der gennemføres i kølvandet på lancering af produkter, har stor værdi, hedder det fra Novo Nordisks kommunikationsdirektør Mike Rulis efter kritisk artikel i British Medical Journal.

Foto: Novo Nordisk / PR

Novo Nordisk afviser påstande i British Medical Journal om, at observationsundersøgelser, også kaldet post-marketing studier, er mere eller mindre værdiløse – og gennemføres for at skabe profit.

Det slår Novo Nordisk kommunikationsdirektør Mike Rulis fast i et meget uddybende email-svar til MedWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier