ALK-direktør ser plads til flere på markedet for peanutallergi

Trods konkurrenter, der er længere end ALK, ser det danske allergiselskab gode muligheder for at gøre sig gældende på det formodentlig milliardstore marked for peanutallergi.
Henriette Mersebach, direktør for forskning og udvikling i ALK | Foto: Magnus Møller
Henriette Mersebach, direktør for forskning og udvikling i ALK | Foto: Magnus Møller

Markedet for peanutallergi er umættet, og der vil være behov for flere aktører med flere forskellige behandlinger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu