Kæmpesats på fødevareallergi skal booste væksten hos ALK

Allergikoncernen ALK vil i de kommende år sætte alle sejl ind på at vinde milliardmarkedet for fødevareallergi, der er tyndt befolket og mange gange større end markedet for respiratoriske allergier, som ALK hidtil har satset på.
Carsten Hellmann, adm. direktør, ALK | Foto: ALK / PR
Carsten Hellmann, adm. direktør, ALK | Foto: ALK / PR

Det går godt i forretningen ALK, der udvikler og sælger immunterapier mod allergier forårsaget af blandt andet græs, husstøvmider og birk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også