ALK klar med ny strategi: Går ind på nyt milliardmarked

Allergikoncernen ALK er klar med en ny strategiopdatering, der følger i kølvandet på den treårige vækstplan fra 2018. Ligesom dengang er målet nu at vokse med 10 pct. eller mere, mens der nu kommer tal på indtjeningsforventningen, ligesom ALK nu også gå ind på markedet for fødevareallergi.
Topchef i ALK, Carsten Hellmann, løfter sløret for indholdet af en strategiopdatering, der følger den tre-årige væksplan, han søsatte i decmeber 2018 | Foto: v
Topchef i ALK, Carsten Hellmann, løfter sløret for indholdet af en strategiopdatering, der følger den tre-årige væksplan, han søsatte i decmeber 2018 | Foto: v

Den Hørsholmbaserede allergikoncern ALK vil ind på milliardmarkedet for fødevareallergi.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også