ALK udvider digitalt sats med nyt partnerskab i USA

Allergikoncernen ALK har etableret et nyt partnerskab i New York, der skal få flere amerikanske allergipatienter til at vælge tabletter fra ALK.
Carsten Hellmann, adm. direktør i ALK | Foto: Gregers Tycho/Ritzau/Ritzau Scanpix
Carsten Hellmann, adm. direktør i ALK | Foto: Gregers Tycho/Ritzau/Ritzau Scanpix

Efter i en årrække at have haft mere end vanskeligt ved at få fodfæste med sine tabletvacciner på det amerikanske marked for allergibehandling, er allergikoncernen ALK begyndt at tænke i alternative salgskanaler end de gængse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også