Janssen scorer vigtig godkendelse i kamp om markedet for prostatakræft

Life science-kæmpen Johnson & Johnson har fået grønt lys af de amerikanske lægemiddelmyndigheder til at markedsføre prostatakræftmidlet Erleada i endnu en indikation. Dermed får selskabet en ny streng at spille på over for rivalerne fra Pfizer og Astellas Pharma.
Janssen, datterselskab til J&J har fået tilladelse af FDA til at sælge og markedsføre stoffet Erleada i en ny indikation. | Foto: Brendan Mcdermid/Reuters/Ritzau Scanpix
Janssen, datterselskab til J&J har fået tilladelse af FDA til at sælge og markedsføre stoffet Erleada i en ny indikation. | Foto: Brendan Mcdermid/Reuters/Ritzau Scanpix

Verdens største life science-koncern, Johnson & Johnson, stiller sig stærkt an i kampen om den kommercielle trone på det konkurrenceprægede marked for behandling af prostatakræft.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også