Presset på Leo Pharmas priser vokser

I Leo Pharmas forretning er der nu kommet så meget pres på priserne, at det bliver en central del af selskabets strategi frem mod 2025, og vil stille nye krav til udviklinger af nye midler og effektivitet i den etablerede portefølje.
Foto: Leo Pharma PR
Foto: Leo Pharma PR

Presset på priserne inden for dermatologiområdet er nu blevet så stort, at fokus derpå bliver en central del af Leo Pharmas strategi fremover.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også