MedWatch

Presset på Leo Pharmas priser vokser

I Leo Pharmas forretning er der nu kommet så meget pres på priserne, at det bliver en central del af selskabets strategi frem mod 2025, og vil stille nye krav til udviklinger af nye midler og effektivitet i den etablerede portefølje.

Foto: Leo Pharma PR

Presset på priserne inden for dermatologiområdet er nu blevet så stort, at fokus derpå bliver en central del af Leo Pharmas strategi fremover.

Det fortæller Gitte Aabo, Leo Pharmas adm. direktør, under et interview med MedWatch om den nye 2025-strategi, som selskabet præsenterer i denne uge.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier