Novo Nordisk savner større fokus på hjemmemarkedet i life science-strategi

Selv om den nye life science-strategi er et vigtigt skridt for selve sektoren, så mener Novo Nordisk-topchef Lars Fruergaard Jørgensen, at der mangler større fokus på det danske hjemmemarked blandt de 38 initiativer, som strategien bygger på.
Foto: Stine Bidstrup/ERH
Foto: Stine Bidstrup/ERH

Der er generelt tilfredshed at spore hos Lars Fruergaard Jørgensen, adm. direktør i Danmarks største medicinalselskab Novo Nordisk, når det kommer til Danmarks nye life science-strategi, som et bredt flertal i Folketinget blev enige om torsdag eftermiddag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også