GN afviser at være part i sag om forkert markedsføring

GN Hearing købte onlineplatformen Lively, efter at selskabet var stoppet med sin forkerte markedsføring, og det danske hørefirma har derfor ikke del i miseren, der i USA er afsluttet med et forlig og bodbetalinger. Med GN ved roret vil en sådan fejl ikke gentage sig, lyder det.
Foto: GN Store Nord / PR
Foto: GN Store Nord / PR

Hørekoncernen GN Hearing melder hus forbi i spørgsmålet om ansvar og skyld i miseren om forkert markedsføring af høreapparater i USA, der forleden førte til forlig med statsadvokaten i den amerikanske stat Connecticut.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også