WS Audiology satser på flere salgskanaler: ”Differentierer os fra konkurrenterne”

Fusionskæmpen WS Audiology spiller på mange strenge i bestræbelserne på at nå så mange kunder som muligt. Med flere salgskanaler end konkurrenterne har selskabet en fordel, vurderer topchef Eric Bernard.
Eric Bernard, adm. direktør i WS Audiology | Foto: WS Audiology / PR
Eric Bernard, adm. direktør i WS Audiology | Foto: WS Audiology / PR

Ideen om, at en høretabsramt kun kan møde fysisk op hos en audiolog for hos vedkommende at købe og få tilpasset et høreapparat, er forældet og ude af trit med tiden. For at nå så mange potentielle kunder som muligt er der behov for reelt differentierede brands, flere salgskanaler, større produktudbud og flere prispunkter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også