Hørekæmper positionerer sig i amerikansk salgskanal med nye produkter
![Foto: WS Audiology / PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12537991.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7d1zzjx3b9g17lsph69w.jpg)
Med en årlig omsætning i milliardklassen udgør amerikanske krigsveteraner en attraktiv indtægtskilde for danske hørekoncerner, der kæmper en indædt indbyrdes kamp om at blive deres foretrukne leverandør af høreapparater.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Widex-produkter ude af amerikansk salgskanal på andet år
For abonnenter