GN lægger ny strategi for fortsat at slå markedet: Vil have industriens bedste forståelse for kunderne

GN Hearing med topchef Gitte Aabo i spidsen vil med et øget kundefokus og individualiserede brugeroplevelser i selskabets nye strategi også i de kommende år vokse mere end markedet. Men når det kommer til konkreter, er det ikke meget, GN-bossen vil eller kan fortælle.
Gitte Aabo, adm. direktør, GN Hearing, har onsdag fremlagt sin frøste årsrapport for GN Hearing og desuden løftede sløret for ny strategi. | Foto: GN Store Nord / PR
Gitte Aabo, adm. direktør, GN Hearing, har onsdag fremlagt sin frøste årsrapport for GN Hearing og desuden løftede sløret for ny strategi. | Foto: GN Store Nord / PR

Efter måneders intensivt arbejde bag kulisserne fra GN-ledelsens side har selskabet i dag, onsdag, præsenteret en ny strategi, som skal guide koncernen i de kommende år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også