To trick skal gøre Corti førende inden for sit hjørne af markedet

Den danske diagnostikvirksomhed Corti har tillagt sig et ”hyperfokus,” som ifølge adm. direktør Andreas Cleve giver den en særlig fordel inden for sin sektor.
Den kunstige intelligens, Corti har udviklet siden 2016, bruges bl.a. til tidligt at genkende tilfælde af hjertestop ved opkald til vagtcentraler i hele Danmark. | Foto: Finn Frandsen/Politiken/Ritzau Scanpix
Den kunstige intelligens, Corti har udviklet siden 2016, bruges bl.a. til tidligt at genkende tilfælde af hjertestop ved opkald til vagtcentraler i hele Danmark. | Foto: Finn Frandsen/Politiken/Ritzau Scanpix

Spørger man Andreas Cleve, har Corti ikke de samme konkurrenter i dag som for et par år siden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også