Novo EVP: Negotiations can begin now

Following approval of diabetes combo Xultophy and announcement of a list price, the head of Novo Nordisk’s US business can start negotiating with payers, who might be looking to play the company off against its rival Sanofi. “We won’t necessarily navigate based on what Sanofi decides,” says Jakob Riis.
Foto: Mikkel Berg Pedersen
Foto: Mikkel Berg Pedersen
BY STEFAN SINGH KAILAY

Novo Nordisk is not targeting a broad launch of its newly approved combination product Xultophy when it is commercialized in the US next year, but will rather go for a more narrow patient population. This is according to the head of the pharma group’s US business, Jakob Riis.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også