ALK CEO eyes higher growth rates - in 2017

The new products will not start selling for real in 2016, and the expectations so far land below analysts’. Jens Bager, CEO of ALK-Abelló looks to 2017, where one drug in particular will drive future growth.
Foto: Carsten Bundgaard
Foto: Carsten Bundgaard
BY BENJAMIN WERNER CHRISTENSEN

The Danish allergy group finished the third quarter 2015 in weaker form than expected, and the company’s preliminary projections for 2016 do not seem to indicate that the coming year will boom and boost the revenue to new heights.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også