Novo CEO: We want to focus on mature companies

It was a change in the strategy that led Novo A/S to sell the British company Archimedes Pharma to Prostrakan, a part of Japan-based group Kyowa Hakko Kirin, explains CEO Eivind Kolding.
Foto: LARS KRABBE
Foto: LARS KRABBE
by Viktor Brandt Kærgaard

Novo A/S used to focus on companies in the early commercialization phases, but a change of that strategy to a focus on bigger and more mature companies led to the divestiture of British-based Archimedes Pharma.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også