Sydbank: Sonova is the strongest brand

Swiss hearing devices company Sonova’s non-profit organization ”Hear the World” now has more than 70 well-known ambassadors associated with the company. Unlike in the past, the affiliations might start to pay off now.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox
by Henrik Tüchsen

The time has come for greater focus on marketing hearing devices to end-users, and it is another area in which Sonova, the Swiss frontrunner in the global industry, has taken the lead, according to Sydbank analyst Morten Imsgaard.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også