Össur CEO believes in US growth

Prosthetics company Össur can look back on a third quarter that offered a 28 % improvement of the company’s bottom line. The US market remains a challenge, but the company’s CEO believes market shares can be won.
Foto: Össur
Foto: Össur
by Benjamin Werner Christensen

The US market has been a huge challenge for Össur, the Icelandic manufacturer of orthopedic devices, for some time. In the recent third quarter there was, however, a slight rise in sales of 1 % in spite of the difficulties that American reimbursement rules led to. And things could become even better, anticipates the CEO of the Icelandic company, Jon Sigurdsson.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også