Lundbeck: Employers show an interest in alcohol pill

It requires sound scientific data and a strong initial effort to convince a certain group of doctors as Lundbeck prepares to market its new pill against alcohol dependence.
Foto: Colourbox, genrebillede
Foto: Colourbox, genrebillede
by Kresten Morten Munksgaard

First depth, then width, seems to be Lundbeck’s marketing tactic for its new alcohol drug, Selincro. The pill has just been launched in Norway, Poland, Finland and the Baltic countries and during the course of this year the presence of the drug is to be expanded further.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også