Analyst: It could give Lundbeck a boost

New data on a Parkinsons drug that earned its developer, Lundbeck, more than a billion kroner last year could give the Danish company a fresh boost, says Alm. Brand analyst Michael Friis Jørgensen.
Foto: Lundbeck PR
Foto: Lundbeck PR
by Stefan Singh Kailay

Recently published data from a new study of Lundbeck and Teva’s Azilect could help boost sales of the Parkinson’s drug, says analyst Michael Friis Jørgensen from Alm. Brand Markets.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også