Analyst: It could give Lundbeck a boost

New data on a Parkinsons drug that earned its developer, Lundbeck, more than a billion kroner last year could give the Danish company a fresh boost, says Alm. Brand analyst Michael Friis Jørgensen.
Foto: Lundbeck PR
Foto: Lundbeck PR
by Stefan Singh Kailay

Recently published data from a new study of Lundbeck and Teva’s Azilect could help boost sales of the Parkinson’s drug, says analyst Michael Friis Jørgensen from Alm. Brand Markets.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også