MedWatch

Oticon-CEO: We have to win market shares

William Demant’s Oticon has launched the company’s new high-end product range, Alta, and through a strategy that sets them apart from their rivals the product is expected to gain market shares and drive growth in 2013.

Foto: Oticon

The newly-launched high-end product range, Alta, has big shoes to fill. It has to take over from the popular Agil-range, which has been one of the best-selling high-end products on the market for hearing devices. But Oticon-CEO, Søren Nielsen, is highly optimistic.

“The Alta-range definitely has to drive growth in 2013. We live in a world where it is a challenge to sell new premium devices. But we believe that we have prepared well and have products that will convince dealers to sell more high-end devices with us in the future,” he tells Medwatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Prisstigninger på medicin får hver femte til ikke at købe

Én ud af fem patienter i en ny undersøgelse har det seneste år oplevet ikke at have råd til at købe deres ellers lægeordineret medicin – blandt andet på grund af de prisstigninger, der sker som følge af, at priserne bliver forhandlet hver 14. dag.

Rekordmange danske virksomheder på sundhedsmesse i Mellemøsten

Antallet af danske life science-virksomheder, der i år deltager på messen Arab Health i Dubai, slår rekord, og det giver god mening, for messen, der skydes i gang i dag, mandag, er den vigtigste i Mellemøsten, der er blevet et yderst attraktivt eksportmarked for leverandører af blandt andet medicoteknisk udstyr.

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier