Biogen beats Novo to the punch

Biogen and the Danish drug-giant Novo Nordisk are locked in a race to access the hemophilia market first – a market that could yield billions. According to an industry analyst, it looks as if the US biotech company has beaten the Novo to the punch with its long-acting hemophilia drug.
Foto: Novo Nordisk/PR
Foto: Novo Nordisk/PR

Biogen Idec and Novo Nordisk both have a potential blockbuster for the treatment of hemophilia A in their pipelines – a market believed to have a potential of just about 30 billion Danish kroner, or 500 million dollars.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også