Leo Pharma: A strategy for each country

The Danish company Leo Pharma does not just make use of one, but several strategies, when trying to reach out to patients. The strategies are tailored to fit the opportunities provided by the individual country, says the company’s head of sales and marketing.
af KRESTEN MORTEN MUNKSGAARD

Last week’s announcement from Danish Leo Pharma about a drastic change in business strategies, is an attempt to reach out to patients, create a greater level of satisfaction and ultimately secure more clients for the company’s products, says head of sales and marketing, Lars Olsen, in an interview with Medwatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også