MedWatch

Novo: We want to be to hemophilia, what we are to diabetes

Novo Nordisk does not just focus on treatment, but on disease-care in a larger scope, when the company develops medicine for hemophilia patients. The idea has been lifted from the company’s approach to diabetes medicine.

Foto: Novo Nordisk/PR

In order to break into the market for hemophilia medicine, Novo Nordisk will make use of the same approach the company used to create its position on the diabetes market, says Vice President for Medical and Science, in Haemostasis Global Development, Stephanie Seremitis, who has just taken part in the World Federation of Hemophilia 2012 World Congress held in Paris from July 9-12.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Novo Nordisk når aktiemilepæl

Novo Nordisk er nu er over 2000 mia. kr. værd på børsen. Selskabet har en ”imponerende evne til konstant at grave dybt i værktøjskassen,” lyder det fra aktiechef.

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier