Nordea: Novo’s obesity drug is better than Qsymia

Approval of the US company Vivius’ obesity drug Qsymia paves the way for Novo Nordisk to make a grand entrance on the US market with the diabetes/obesity drug Victoza, assesses Nordea.

According to Nordea, Novo Nordisk has a great success in store. Approval of the obesity drug Qsymia, previously known as Qnexa, will help clear the way for Novo’s diabetes blockbuster Victoza to be used against obesity, the bank believes.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også