Novo Nordisk accuses rival companies of foul play

Competition on the market for insulin is tightening for new as well as old products. Novo Nordisk is locked in an intense price war on new markets and experiences incidents of foul play from other actors.
Foto: Novo Nordisk / PR
Foto: Novo Nordisk / PR

It is a battle to the death to win and maintain market shares on the valuable diabetes market. And during the course of that battle competitors are met with unfair methods and persistent price war, according to Danish newspaper Berlingske.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også