Matas sender uheldig mail til kunder

Det er en fejl - i er ikke meldt ud af kundeklubben, lyder det fra Matas til et hav af kunder efter fejludsending af mail.
Foto: Matas/PR
Foto: Matas/PR

Matas har haft ekstraordinært travlt ved telefonerne i dag.

"Ved en større teknisk fejl er der det sidste døgn udsendt en mail til mange tusinde medlemmer af Danmarks største kundeklub Club Matas med information om, at de er blevet meldt ud af kundeklubben. Dette er naturligvis ikke rigtigt, og Matas beklager den tekniske fejl. Det er pt. uopklaret, hvordan den er opstået," hedder det i en pressemeddelelse fra Matas.

Henrik E. Johannsen, informationschef i Matas forsikrer i meddelelsen kunderne om, at de stadig er medlemmer med de point og de fordele, det indebærer:

”Vi er glade for forbrugernes store interesse i vores kundeklub og er meget kede af denne fejl. Vi kan berolige alle vores medlemmer med, at de naturligvis ikke er meldt ud. Alle medlemmer har fortsat ALLE deres point og kan også i dag optjene point med deres medlemskort”.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også