Idéklinikken skal trække på udenlandske forbindelser

Når Aalborg Universitetshospitals Idéklinik fremover laver nye projekter, så skal det i langt højere grad ske med internationale partnere. Det skal sikre bredere gennemslagskraft og bedre kontakt til nye markeder.
Foto: Smith & Nephew / PR
Foto: Smith & Nephew / PR

Det er ikke længere nok at kigge på regionalt, nationalt eller endda skandinavisk niveau, når Idéklinikken skal sætte gang i nye projekter. Blikket skal være internationalt, for ikke alene kan det sikre bedre forskningssamarbejde, det kan også sikre en bedre kommercialisering. Det mener Innovationschef på Aalborg Universitetshospital, Kjeld Lisby, og derfor skal den internationale vinkel indarbejdes i de nye strategiske ændringer, der kommer i Idéklinikken.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også