Modermærkeselskab scanner efter nye markeder

Seed Capital-virksomheden Teleskin har været overordentligt tilfredse over det sidste halve år – mere end 40.000 danskere har nemlig downloadet den app, som selskabet er bygget op om, Skinscan, og der downloades stadig flittigt. Men det betyder langt fra, at der skal hviles på laurbærrene, for 2016 byder på en stor omgang nye udfordringer for Teleskin. Blandt andet skal selskabet finde frem til en habil businessmodel for selskabet, og så skal ledelsen også kigge på nye markeder.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Ny Seed-manager: Vi holder godt øje med mobile health
For abonnenter
MedCom-direktør: Nåleøjet er blevet mindre
For abonnenter