Modermærkeselskab scanner efter nye markeder

Efter en overvældende positiv respons på deres app til scanning af modermærker, skal virksomheden Teleskin for alvor til at sætte ind på nye markeder og samtidig finde en stærk business-model til selskabets videre færd. 
Foto: Teleskin PR
Foto: Teleskin PR

Seed Capital-virksomheden Teleskin har været overordentligt tilfredse over det sidste halve år – mere end 40.000 danskere har nemlig downloadet den app, som selskabet er bygget op om, Skinscan, og der downloades stadig flittigt. Men det betyder langt fra, at der skal hviles på laurbærrene, for 2016 byder på en stor omgang nye udfordringer for Teleskin. Blandt andet skal selskabet finde frem til en habil businessmodel for selskabet, og så skal ledelsen også kigge på nye markeder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også