Ambu-topchef forventer kinesisk salg på højde med USA

Danske Ambu kan efter to års venten lancere selskabets store håb, engangs-videoskopet aScope 3, på det kinesiske marked. Topchef Lars Marcher forventer, at man vil se det samme salgsmønster som i USA, men at prisen vil komme til at spille en anden rolle, end den gør på det amerikanske marked.
Foto: Stine Bidstrup
Foto: Stine Bidstrup

Alt godt kommer til den, der venter, og for det danske medicoselskab Ambu betyder det nu, at selskabets engangs-videoskop, aScope 3, er godkendt til det kinesiske marked. En godkendelse, der har taget et par år at få i hus.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også