"160 mia. dollars siger en hel del"

JULESERIE: Vicepresident for Consumer Excellence hos Coloplast giver sit bud på årets vigtigste begivenheder og produkter, hvor slutbrugeren er i fokus.
Foto: Coloplast
Foto: Coloplast

MedWatch har spurgt en række aktører inden for life science-branchen om året, der gik. De store overraskelser, de store nedture, de største begivenheder, set med branchens egne øjne. Denne gang er det Thomas Bruhn, vicepresident for Consumer Excellence hos Coloplast, som har fået mulighed for at fortælle.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også