GN kigger mod onlinehandel

Topchef i GN Resound, Anders Hedegaard, er klar til at entrere markedet for onlinehandel. Han lægger dog op til, at det skal ske i partnerskab med eksisterende salgskanaler.
Foto: GN Resound, PR
Foto: GN Resound, PR

Det handler om at have den optimale distributionsmodel, hvis man skal vinde kampen om slutbrugerne i høreapparatbranchen. Derfor er danske GN Resound også klar til at kigge mod onlinehandel, skriver dagbladet Børsen.

"Det kan vi sagtens gøre med partnere. Bevægelsen sker i den retning, og det gør, at vi i vores strategi skal sikre, at vi får del i det segment af markedet," siger Anders Hedegaard, adm. direktør i GN Resound, til Børsen.

Dermed lader det til, at GN er klar til at følge i hælene på konkurrenten Sivantos, der for nylig købte sig ind i den tyske webportal Audibene.

Anders Hedegaard vil ikke komme nærmere ind på, hvordan GN Resound vil gribe udfordringen med salg af høreapparater på internettet an, men erkender dog, at, "Audibene har det gjort det godt over de seneste år."

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også