WDH-optakt: Nye produkter sikrer salgsfremgang

Det store antal nye produkter lanceret i første halvår 2015 vil slå positivt igennem på salgssiden i William Demants halvårsregnskab, der bliver fremlagt på fredag, vurderer Sydbank. Særligt vil der være fokus på, om en af Oticons nye produktfamilier har formået at flytte salget mod premiumsegmentet.

Det bliver en opadgående salgskurve, der præger William Demants halvårsregnskab, der bliver præsenteret nu på fredag, vurderer senioranalytiker i Sydbank Morten Imsgard i en optakt til regnskabet. Her lyder forventningen blandt andet, at det store antal nye produkter lanceret i starten af 2015 vil bidrage til en høj enciftret salgsvækst i første halvår 2015. Særligt vil der blive holdt øje med et af selskabets nye produktfamilier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også