Oprustning på salgsfronten skal øge dansk vækst

Det danske rehabselskab Protac øgede i 2014 den danske omsætning. En nyt salgsoffensiv skal sætte ekstra skub i den udvikling, lyder det fra direktøren.
Foto: Henrik Tüchsen, MedWatch
Foto: Henrik Tüchsen, MedWatch

Selvom det ikke har været en billig affære at flytte hele virksomheden fra en by til en anden, er der stadig markant fremgang at spore på bundlinjen i det jyske rehabselskab Protac. Det netop offentliggjorte årsregnskab for 2014 viser således, at bruttofortjenesten er øget fra 7,46 mio. kr. i 2013 til 9,06 mio. kr. i 2014. Der er blevet lagt en million oveni driftsresultatet i forhold til 2013, der i 2014 ender på 2,79 mio. kr. Også bundlinjen viser tegn på fremgang og er gået frem fra 1,23 mio. kr. til 2,05 mio. kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også