Serieiværksætter lancerer opskriften på "tele-succes"

Telemedicin er blevet et decideret buzzword, men alligevel er det meget få løsninger, der lykkes i praksis. Ifølge serieiværksætter, stifter og ejer af en telemedicinsk virksomhed er der flere grunde til det.
Foto: Rasmus Sand Høyer / Jyllands-Posten
Foto: Rasmus Sand Høyer / Jyllands-Posten

Hvis man for alvor skal få udbredt de telemedicinske løsninger, så skal man sørge for, at der ikke kun bliver tænkt i løsninger, som er værdiskabende for sundhedssektoren. Brugerne skal inddrages langt mere, og de skal kunne se værdien i det.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også