Coloplast afviser trussel fra rivals oprustning

Ærkerivalen til Coloplast hælder relativt set langt flere penge i opkøb, forskning og udvikling for at sikre produktporteføljen i fremtiden. Det har dog ingen betydning for Coloplast, mener topchef Lars Rasmussen.
Foto: Niels Hougaard / Jyllands-Posten
Foto: Niels Hougaard / Jyllands-Posten

Smith & Nephew, der konkurrerer med danske Coloplast, har over de seneste par år oprustet for at sikre forretningen i fremtiden. Koncernen bruger flere penge på forskning og udvikling, og så skal et nyligt milliardopkøb sørge for at sikre spændende produkter til pipelinen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også