MedWatch

”Nu skal der kommercielle øjne på”

Brugerne, herunder gravide og ældre, er drivkraften bag 24 ny forretingsidéer inden for træning, hygiejne og hjælpemidler. Nu vil Welfare Tech teste, om der er kapital til at tage projekterne videre.

Den 27. februar kan der opstå sød, kommerciel musik mellem iværksættere, forskere og virksomheder.

Her afholder velfærdsklyngen Welfare Tech sammen med en række partnere nemlig matchmaking-arrangementet Demo24 i Odense, hvor man ifølge direktør Henrik Kagenow har prøvet en ny tilgang.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier