Medicoejer: Mindre andel af markedet vil køre i Ferrari

Det danske medicoselskab Abena skal ifølge ejeren kæmpe mere for at sælge deres produkter, der befinder sig i high-end-segmentet. Nye markeder trækker væksten.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

”Alle lande er påvirket af krisen, og det er healthcare i de enkelte lande også. Intentionerne om at spare rammer også healthcare-produkter. Der er måske en trend i retning af at gå lidt på kompromis med kvaliteten for at spare penge. Vi skal derfor yde en ekstra indsats for at få vores produkter solgt, fordi vi ligger oppe i den øverste kvalitetslinje inden for det segment, vi arbejder i.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også