MedWatch

Medicoejer: Mindre andel af markedet vil køre i Ferrari

Det danske medicoselskab Abena skal ifølge ejeren kæmpe mere for at sælge deres produkter, der befinder sig i high-end-segmentet. Nye markeder trækker væksten.

Foto: Colourbox

”Alle lande er påvirket af krisen, og det er healthcare i de enkelte lande også. Intentionerne om at spare rammer også healthcare-produkter. Der er måske en trend i retning af at gå lidt på kompromis med kvaliteten for at spare penge. Vi skal derfor yde en ekstra indsats for at få vores produkter solgt, fordi vi ligger oppe i den øverste kvalitetslinje inden for det segment, vi arbejder i.”

Preben Terp-Nielsen, der er ejer af og bestyrelsesformand for danske Abena, forklarer baggrunden for en beskeden omsætningsstigning i det seneste regnskabsår.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier