MedWatch

Deloitte: Life science kan opleve væksteventyr på nye markeder

Konsulenter fra Deloitte konkluderer i ny undersøgelse, at det vil være forretningsmæssigt klogt, hvis danske firmaer inden for life science også fokuserer på andre nye vækstmarkeder end BRIK-landene.

Foto: PR Foto

Glem ikke, at der er andre nye emerging markets for life science virksomheder end de store BRIK-lande – og sørg for at være til stede lokalt, hvis din virksomhed skal have succes.

Det er budskabet i en ny undersøgelse af vækststrategier, som revisions- og konsulentkoncernen Deloitte netop har offentliggjort med fokus på Next11-landene, der omfatter Egypten, Pakistan, Indonesien, Iran, Tyrkiet, Vietnam, Filippinerne, Nigeria, Bangladesh, Mexico og Sydkorea.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier