MedWatch

Væxtfaktor-sejr skal bruges til at vælge retning

Der er to veje at gå for Daintel, der vandt DR’s vækst-konkurrence Væxtfaktor. Præmien skal bruges til at vælge den rigtige.

Foto: Daintel/PR

”Der er efterspørgsel nok, spørgsmålet er bare at prioritere.”

Sådan lyder det fra den administrerende direktør i selskabet Daintel, Patrick Hulsen, der onsdag aften løb med sejren i DR’s store vækstkonkurrence, Væxtfaktor og førstepræmien, som består af konsulenthjælp og kontanter til en værdi af 500.000 kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier