Designfirmas satsning på velfærdsteknologi gav bonus

Det lille fynske, interaktive designfirma E-mergency er igen kommet i plus efter at have sat alle kræfter ind på at levere til sundheds- og socialsektoren.
Foto: Julia Freeman-Woolpert / Stcok.Xchng
Foto: Julia Freeman-Woolpert / Stcok.Xchng

Fuld fokus på velfærdsløsninger var det strategiske træk, der skulle til for at bringe det lille kreative firma E-mergency på rette kurs med sorte tal på bundlinjen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også