Ambu vil tilbage til tocifret vækst – færre og mere fokuserede lanceringer er vejen

I en ny strategi fra topchef Britt Meelby Jensen skal Ambu bruge de kommende år på at omstille sig til at være et mere fokuseret medicoselskab, der lancerer færre men dyrere endoskoper end tidligere, og som skal tilbage til vækstsporet med tocifrede vækstrater. (Opdateret)
Foto: Ambu/PR
Foto: Ambu/PR

Ambu skal fremover være et langt mere fokuseret selskab, der kun går efter at lancere produkter med særlig høj salgsværdi, mens den kommercielle afdeling skal have skåret sit sigte ind på de mest profitable markeder og kunder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også