Coloplast-topchef: "Det er vigtigt for mig, at vi ikke bliver et selskab, hvor det kun virker, hvis det er opfundet af os"

Coloplast overraskede med sin nyfundne opkøbslyst, da selskabet tirsdag fremlagde sin nye langsigtede strategi. Overskrifterne var, at selskabets pipeline af produkter skal forstærkes, og at konkurrenterne i USA og Kina skal jordes.
Kristian Villumsen, adm. direktør i Coloplast, fremlagde tirsdag en ny langsigtet strategi, der løber frem til 2025. | Foto: Coloplast / PR
Kristian Villumsen, adm. direktør i Coloplast, fremlagde tirsdag en ny langsigtet strategi, der løber frem til 2025. | Foto: Coloplast / PR

Der var masser af nyheder at tage fat på, da Coloplast tirsdag eftermiddag fremlagde sin nye langsigtede strategi frem mod 2025, men en af de elementer, der med det samme trak overskrifter, var Coloplasts intention om at foretage flere opkøb.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også