Coloplasts problembarn er nu regnskabets stjerne: "Vi skal være en stærkere spiller"

Efter flere år som det sorte får i Coloplasts regnskaber vokser hud- og sårplejedivision nu hurtigst af alle selskabets forretninger. Direktør vil fortsætte med at vokse og kapre markedsandele, og han har netop fået en hjælpende hånd fra uventet kant.
Nicolai Buhl Andersen, chef for hud- og sårplejeforretningen i Coloplast, mener, at det er nødvendigt for forretningen at æde sig ind på konkurrenternes salg specielt i USA.
Nicolai Buhl Andersen, chef for hud- og sårplejeforretningen i Coloplast, mener, at det er nødvendigt for forretningen at æde sig ind på konkurrenternes salg specielt i USA.

Nicolai Buhl Andersen, chef for Coloplasts hud- og sårplejedivision, har store planer med den tidligere træge forretning, der i Coloplasts regnskab for første kvartal brød med prædikatet "problembarn" og blev den hurtigst voksende af alle selskabets forretninger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også