MedWatch

Coloplasts problembarn er nu regnskabets stjerne: "Vi skal være en stærkere spiller"

Efter flere år som det sorte får i Coloplasts regnskaber vokser hud- og sårplejedivision nu hurtigst af alle selskabets forretninger. Direktør vil fortsætte med at vokse og kapre markedsandele, og han har netop fået en hjælpende hånd fra uventet kant.

Nicolai Buhl Andersen, chef for hud- og sårplejeforretningen i Coloplast, mener, at det er nødvendigt for forretningen at æde sig ind på konkurrenternes salg specielt i USA.

Nicolai Buhl Andersen, chef for Coloplasts hud- og sårplejedivision, har store planer med den tidligere træge forretning, der i Coloplasts regnskab for første kvartal brød med prædikatet "problembarn" og blev den hurtigst voksende af alle selskabets forretninger.

"Vi vil gerne gøre forretningen større, så den tjener flere penge. Vi vil gerne vokse stærkere. For at kunne gøre det skal vi være en stærkere spiller, end vi er i dag," siger Nicolai Buhl Andersen til MedWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Selvtests til skoleelever er på lager – nyt udbud sat i gang

Der ligger antigentests klar på lager fra tidligere indkøb, og de dækker i første omgang behovet for selvtests til skoleelever, som Regeringen og KL forleden besluttede skal supplere de kommunale skolers testindsats. En nyt udbud er netop skudt i gang for at dække efterspørgslen, når lagrene er tømte, oplyser styrelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier