MedWatch

GN-direktør: "Salgstallene fra VA-kanalen gør mig i dårligt humør"

Konkurrencen i den amerikanske salgskanal Veterans Affairs er benhård, og det mærker man hos GN Hearing, der taber stadig flere markedsandele. Det skal selskabets nye flagskibsprodukt råde bod på.

Marcus Desimoni, finansdirektør og midlertidig topchef i GN Hearing, er ikke tilfreds med selskabets salgstal i Veterans Affairs, den vigtige offentlige amerikanske salgskanal. | Foto: GN Hearing

Det var et regnskab efter bogen og i tråd med forventningerne, som GN Hearing, høreapparatsdivisionen i GN Group, torsdag morgen lagde frem som afslutning på årets ni første måneder. Den organiske vækst landede på 6 pct. Omsætning såvel som bundlinje steg som forventet, og GN Hearings indtjeningsevne er stadig høj.

Men på et område, går det trægt – ja endog temmelig skidt. Salget i den vigtige offentlige salgskanal, Veterans Affairs, der udgør omkring 20 pct. af det samlede amerikanske marked, halter en hel del, og GN taber stadig flere markedsandele.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier