GN-direktør: "Salgstallene fra VA-kanalen gør mig i dårligt humør"

Konkurrencen i den amerikanske salgskanal Veterans Affairs er benhård, og det mærker man hos GN Hearing, der taber stadig flere markedsandele. Det skal selskabets nye flagskibsprodukt råde bod på.
Marcus Desimoni, finansdirektør og midlertidig topchef i GN Hearing, er ikke tilfreds med selskabets salgstal i Veterans Affairs, den vigtige offentlige amerikanske salgskanal. | Foto: GN Hearing
Marcus Desimoni, finansdirektør og midlertidig topchef i GN Hearing, er ikke tilfreds med selskabets salgstal i Veterans Affairs, den vigtige offentlige amerikanske salgskanal. | Foto: GN Hearing

Det var et regnskab efter bogen og i tråd med forventningerne, som GN Hearing, høreapparatsdivisionen i GN Group, torsdag morgen lagde frem som afslutning på årets ni første måneder. Den organiske vækst landede på 6 pct. Omsætning såvel som bundlinje steg som forventet, og GN Hearings indtjeningsevne er stadig høj.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også